آمارگیر وبلاگ

نفر برتر سومین دوره جشنواره جایزه ملی وجدان محیط‌زیست و کسب و کار از نگاه مردم انتخاب شد

 

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره جایزه ملی وجدان محیط‌زیست و کسب و کار از نگاه مردم با حضور تعدادی از مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان حفاظت محیط‌زیست ، وزارت جهاد کشاورزی ، معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری ،وزارت صنعت ،معدن و تجارت و شهرداری تهران ،  .... برگزار شد.

این مراسم که در روز هشتم شهریور ماه 1403 که به مناسبت هفته گردشگری و با رویکرد سرمایه گذاری سبز در سالن اجتماعات وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری ،صنایع دستی با حضور جمعی از فعالان کسب و کارهای صنعتی، خدماتی ، کشاورزی و گردشگری  و سمن های مردم نهاد برگزارشد نفرات برترسومین  دوره از  جشنواره وجدان محیط زیست معرفی و از آنان تجلیل بعمل آمد .

در این دوره از جشنواره از 565 نفر متقاضی ثبت نام کننده در جشنواره ، 125 نفر به مرحله کارشناسی راه یافته و در مرحله داوری عملکردهای زیست محیطی متقاضیان 64 نفر در سطوح مختلف رتبه بندی این جشنواره موفق به دریافت تندیس و جایزه نقدی  و لوح سپاس گردیدند 

آقای سید قوام الدین بزرگیان بنیانگذار و دبیر جشنواره ملی وجدان محیط زیست در این خصوص اعلام کرد، این جشنواره که بصورت مشارکتی با دستگاههای فرابخشی محیط زیست برگزار می گردد عملکرد فعالان محیط زیست ، ارزیابی و داوری مردمی ( غیر دولتی ) 

شده و نفرات برتر انتخاب می گردند

وی ادامه داد از مجموع 65 نفر از برندگان این دوره ،  آقای علی ممشلی فعال و حامی محیط زیست بعنوان نفر برتر با اخذ تندیس نشان وجدان محیط زیست در سطح استانی  و جایزه نقدی  یکصد میلیون تومان به واسطه حمایت داوطلبانه  از برنامه های اجرایی سمن های زیست محیطی در استان گلستان ، بویژه در راه اندازی مرکز آموزش و توانمند سازی فعالان محیط زیست گلستان ، موافقت در تامین مالی حمایت از یک گونه حیات وحش استان گلستان ، تامین و پرداخت هزینه های آموزشی فعالان محیط زیست ، و.... برگزیده شد .

همچنین شرکت پتروشیمی خارک ، شرکت پتروشیمی تخت جمشید ،شرکت کارخانجات شیشه سازی اردکان ، شرکت شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش ، هتل آریای کیش ،  و آقای سجاد خدایی حامی و فعال محیط زیست بعنوان نفرات دوم و برنده تندیس نشان وجدان محیط زیست در سطح شهرستان و جایزه نقدی پنجاه میلیون تومان برگزیده شدند .

در این مراسم که مدیرانی از  سازمان حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری با ایراد سخنرانی در حوزه مسئولیت اجتماعی پرداختند از خانواده جنگلبان شهید اسماعیل کریمی  که در اطفائ حریق جنگلهای کردستان به شهادت رسید تجلیل بعمل آمد .

 

- روابط عمومی انجمن محیط زیست شایان 

1403/09/07

 

 

 

یادداشت سردبیر

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید