آمارگیر وبلاگ

سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه ها و امور مناطق منصوب شد

 

سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه ها و امور مناطق منصوب شد

1402/5/31 سه‌شنبه

طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، علیرضا نجیمی، به عنوان سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه ها و امور مناطق منصوب شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حکم علی سلاجقه خطاب به سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه ها و امور مناطق اینچنین آمده است:
با سلام و دعاي خير؛
     با توجه به مراتب شايستگي و تجارب ارزنده جنابعالي و بنا به پيشنهاد معاون محترم محيط زيست طبيعي و تنوع زيستي، به موجب اين حكم جنابعالي به سمت "سرپرست دفتر مديريت زيستگاهها و امور مناطق" منصوب مي‌شويد.
     اميد است با اتكال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوري" "روحيه انقلابي" "مردم داري" "پاكدستي و فساد ستيزي" "قانون مداري" "مفاد عهدنامه مديران دولت مردمي" و تعامل با ساير همكاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بكوشيد.
     توفيقات آن جناب در انجام وظايف محوله، خدمت رساني به مردم، تحقق آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و به ويژه بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
گفتنی است علیرضا نجیمی، در کارنامه کاری خود، مدیرکلی استان قم، سرپرستی دفتر مدیریت زیستگاه ها و امور مناطق و مشاوره معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی را دارد.
گفتنی است، حکم انتصاب وی صبح امروز توسط حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.

یادداشت سردبیر

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید