آمارگیر وبلاگ

شرایط اختصاصی حضور برگزیدگان جشنواره نشان وجدان محیط زیست در بیست و دومین نمایشگاه محیط زیست

 

در توافق‌نامه مشترک با ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه محیط زیست و انجمن محیط‌زیست شایان شرایط اختصاصی حضور برگزیدگان جشنواره نشان وجدان محیط زیست در نمایشگاه مطرح شد.

در آستانه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست؛ مدیران این نمایشگاه و انجمن توسعه کسب و کارهای محیط زیست شایان، طی توافق‌نامه‌ای شرایط برای حضور برگزیدگان ادوار مختلف جشنواره نشان وجدان محیط زیست در نمایشگاه محیط زیست را تسهیل کردند. 

در این توافق مقررشد شرکت‌هایی که از طرف انجمن محيط زيست شایان به نمایشگاه معرفی می شوند از امتیازات خاص برخوردار باشند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست در روزهای ۲۹ آبان لغایت ۲ آذر ماه ۱۴۰۳ توسط شرکت ایده تجارت هرمس و مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد که با استقبال گسترده صنایع و شرکت‌ها مواجه شده است.

این نمایشگاه با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی، ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان و فعالان حوزه محیط زیست، معرفی و تشویق به‌کارگیری راهکارهای نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته درجهت کاهش مصرف سوخت، انرژی و حفظ منابع طبیعی، تقویت ارتباط و همکاری میان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و انرژی، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در میان عموم مردم و تشویق به رفتارهای سازگار با محیط زیست برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این نمایشگاه می‌توانند در فرصت باقی‌مانده از طریق پایگاه اینترنتی www.Envirex.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین شرکتهایی که تمایل به بهرمندی از مزایای مورد توافق انجمن محیط زیست شایان با ستاد نمایشگاه محیط زیست دارند با شماره 02144967188 تماس حاصل نمایند.

 

روابط عمومی انجمن محیط زیست شایان 

1403/07/16 

یادداشت سردبیر

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید