آمارگیر وبلاگ

پیرو ابراز برخی ابهامات در خصوص برنده شدن اشخاص حقیقی و حقوقی در سومین دوره جشنواره به جهت اسپانسری  به اطلاع می رساند در این دوره از جشنواره همچون دو دوره قبل هیچ اسپانسری وجود نداشته است و پیشنهاد دبیرخانه برای اسپانسری مشارکت در برگزاری جشنواره هر 250 میلیون تومان  15 امتیاز از 100  امتیاز بوده  است که متاسفانه هیچ یک از  شرکتهای توانمند حاضر به حمایت از جشنواره نشده اند
1- جشنواره هیچ اسپانسر مالی نداشته است لذا هرگونه ادعا در حمایت مالی (اسپانسری )از جشنواره کذب می باشد. 
2- 
در این دوره از جشنواره ثبت نام و بررسی اسناد تمامی اشخاص حقیقی و دولتی ، سمنهای مردم نهاد ، مراکز علمی و تحقیقاتی و.... رایگان بوده است 
3- شرکتهای حقوقی بابت ثبت نامه در جشنواره مبلغ 13 میلیون تومان پرداخت نمودند . 

4-یکی از شرکتهای حوزه گردشگری اقدام به پرداخت هزینه نهار مهمانان در روز مراسم نمود 0
5- تعدادی از اشخاص اقدام به پرداخت وجه حق عضویت در حساب انجمن نمودند که برای آنها گواهینامه عضویت از طرف انجمن صادر شد که هیچ ارتباطی با دبیرخانه جشنواره نداشته است .
6- کل مبلغ دریافتی از محل ثبت نام جشنواره برابر لیست زیر از 18 شرکت 234/000/000  تومان بوده است 
7- کل هزینه اجرایی جشنواره برابر شرح جدول زیر حدود 1/660/000/000 تومان می باشد .
8- سرانه هزینه جشنواره به نسبت اشخاص منتخب 25 میلیون تومان بوده است 
9- تمامی اشخاص منتخب از عملکرد داوطلبانه  خوبی برخوردار بودند ولی به جهت ضعف در نحوه ارائه اسناد نتوانستند امتیاز کامل را اخذ نمایند . 
10-  اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت تمایل می توانند با در خواست کتبی  و مراجعه به دبیرخانه تمامی  اسناد مالی دبیرخانه و عملکرد برندگان جشنواره را ملاحظه  و بررسی نمایند .
11- برخی اشخاص به دلیل مسائل شخصی عملکرد برندگان جشنواره را در فضای مجازی زیر سوال برده لذا در صورت مشاهده چنین مواردی انجمن پیگیری حقوقی لازم در این خصوص بعمل خواهد آورد .
12- برابر چارچوب جشنواره معیارغالب ، عملکرد داوطلبانه درون و برون سازمانی اشخاصی است که در انواع کسب و کارهای خود حتی صنایع آلاینده انجام داده اند می باشد . از طرفی در این دوره برابر بررسی های بعمل آمده هیچ یک از کسب و کارهای صنعتی و خدماتی برنده در لیست صنایع الاینده سازمان حفاظت محیط زیست قرار نداشته اند . از اینرو ایجاد هرگونه شائبه در این خصوص پیگرد قانونی خواهد داشت .
13- چنانچه هر یک از برندگان جشنواره و یا غیر نسبت به داوری و امتیاز برنده خاصی  اعتراض داشته باشد با درخواست کتبی و معرفی یک نفر داور بی طرف به  دبیرخانه برابر ضوابط جشنواره امکان داوری مجدد فراهم می گردد. 
13 - از تمامی حامیان معنوی جشنواره بویژه  دستگاههای دولتی ، عمومی و خصوصی خصوصا وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و نیز تعداد زیادی از مدیران و کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست کشور که در برگزاری هرچه بهتر جشنواره تلاش نمودند تشکر و قدردانی می گردد .


​​​​​​​

اطلاعیه 

برندگان نامزد دریافت نشان محیط زیست 

برندگان شایسته تقدیر سومین دوره جشنواره