آمارگیر وبلاگ

معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی برنده جایزه ملی وجدان محیط زیست

 

 

هدای تندیس زرین نشان وجدان محیط زیست به سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور

 ۰۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۹ کد : ۲۷۲۶۴ اخبار روابط عمومى گزارش تصويري سازمان زمین شناسی 

 

اهدای تندیس زرین نشان وجدان محیط زیست به سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، نامزد دریافت نشان وجدان محیط‌زیست در گروه مدیران اجرایی شد.این لوح به پاس اقدامات پسندیده این سازمان و ریاست آن در امر حفاظت و حمایت داوطلبانه از محیط زیست اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور؛ نشان وجدان محیط زیست، اولین و تنها جایزه رسمی غیردولتی در سطح ملی در حوزه محیط‌زیست است که با قضاوت از نگاه مردم به عملکرد منتج از وجدان پاک و اندیشه‌های سبز انسانی اهدا می‌شود. این نشان به کارکنان،کارشناسان، مدیران بخش‌های دولتی و غیردولتی، عمومی و نظامی و یا صاحبان واحدهای صنعتی، معدنی‌، خدماتی وکشاورزی و همچنین فعالان و حامیان محیط زیست‌، هنرمندان‌، خبرنگاران و حتی مدیران ارشد نظام که در حوزه کسب و کارخود خدمات ارزنده‌ای را بدون استفاده از بودجه دولتی و یا اجبار و وقت دولتی انجام داده و تاثیرگذاری مثبت بر محیط زیست شهرستان یا استان و یا در سطح ملی داشته باشد، انتخاب می شوند.

در این دوره بیش از 850 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی با دبیرخانه ارتباط گرفته‌اند که پس از بررسی اسناد، حدود 70 نفر در یکی از سطوح پنجگانه برندگان جشنواره انتخاب شدند. که در مجموع برندگان از 13 استان از گروه های شهدا و جانبازان محیط زیست و منابع طبیعی، تشکل های مردم نهاد، خبرنگار، هنرمندان فیلم و عکس، کارکنان دولت  و نیز واحد های صنعتی و خدماتی و کشاورزی بوده اند.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی مسئولین، با هدایای ویژه  از خانواده شهدا و ایثارگران محیط‌زیست و نیز اهدای تندیس و لوح تقدیر از برندگان اولین دوره جشنواره وجدان محیط‌زیست در کسب و کار از نگاه مردم تجلیل شد.

یادداشت سردبیر

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید