آمارگیر وبلاگ

عذر خواهی به علت کم‌دقتی و انتساب مطالب نادرست و حاشیه‌های ایجاد شده

توضیحات سرپرست حراست سازمان محیط زیست درباره انتشار فایل صوتی تقطیع شده؛

فرصت خدمت، استفاده از مدیران شایسته و مبارزه با فساد و رانت در اولویت برنامه های دولت انقلابی است

1401/5/29 شنبه

کد خبر: ea9935e

سرپرست حراست سازمان حفاظت محیط زیست درباره انتشار یک فایل صوتی تقطیع شده از سخنان او در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت استان تهران توضیحاتی ارایه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن توضیحات مسعود بنام؛ سرپرست حراست سازمان حفاظت محیط زیست به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


پس از حواشی ایجاد شده در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در مورخه ۲۶ /۵ /۱۴۰۱ و فایل صوتی منتشر شده از صحبتهای اینجانب به عنوان سرپرست حراست کل در فضای مجازی، لازم می‌دانم در این خصوص مواردی را بیان کنم:

1. نقل‌قول‌هایی که اینجانب از معاون محترم اجرایی رئیس‌جمهور جناب آقای دکتر مرتضوی بیان کردم بدون دقت کافی و متأثر از شرایط تنش‌آلود حاکم بر جلسه تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست استان تهران بیان شد. در این جلسه مدیرکل معزول با سخنان و رفتارهای دون شأن خود به دنبال کشاندن جلسه به درگیری بود که با متانت حاضران در جلسه موفق به این کار نشد اما فضای ملتهب جلسه موجب شد اینجانب در بیان مطالب دقت کافی را از دست بدهم.

2. مضمون سخنان چندی قبل آقای دکتر مرتضوی از این قرار بود که با گذشت چندین ماه از تشکیل دولت مردمی و انتظار مردم شریف مبنی بر تغییر مدیران فاقد کفایت و صلاحیت و یا مدیرانی که در اجرای وظایف و اهداف دولت قصور و یا کاهلی می‌کنند و اعتقادی به همراهی و همکاری با این دولت ندارند، باید هر چه زودتر در خصوص مناصب مدیریتی تعیین تکلیف شود و با بسته شدن پرونده عزل و نصبها دولت با آرامش بیشتری به اجرای مأموریتهای مهم خود بپردازد. همچنین طبق تأکید رئیس محترم جمهور، رفت وآمد مدیران به این دولت همچون بعضی از دولتهای گذشته، به شکل اتوبوسی و باندی نیست و ملاک، صلاحیت و شایستگی مدیران است که باید در مجاری تخصصی و صلاحیت‌سنجی احراز شود، لذا چه بسا مدیران صاحب صلاحیتی در ادوار گذشته که در این دولت ارتقاء نیز یافته‌اند و از ظرفیت آنها برای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز استفاده شده است.

3. از معاون محترم اجرایی رئیس‌جمهور به علت کم‌دقتی و انتساب مطالب نادرست به ایشان و از دولت محترم بابت حاشیه‌های ایجاد شده در اثر سخنان خود پوزش می‌طلبم.

با احترام 
مسعود بنام 
سرپرست حراست سازمان حفاظت محیط زیست

یادداشت سردبیر

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید